Alla hjärtans ljusstake.

Ljusstake i luffarslöjd. Blev mycket nöjd med resultatet. Dock var det en del svordomar innan jag var färdig, lite för avancerad för en nybörjare som jag. Gillar inte att ha EN ljusstake utan tycker att de ska komma i par... Fattar inte hur jag ska få till en till utan att slita mitt hår..
Och dessutom tycker jag inte det är roligt att göra samma sak två gånger utan provar hellre nåt annat.

 

Fyra hjärtan håller ljuset på plats...



Hängande hjärta i hjärta...



Ser ni att det står "Love"...



Avslutade längst ner med en pärla på varje ben. Funkar bra att blanda luffarslöjd med lite bling ifrån smyckeslådan...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Den e ju hur tjusig som helst. Bra gjort min svärdotter. Både hjärtan och LOVE syns.

2012-02-01 @ 20:39:55
Postat av: Carina

Tack kompis! =)

2012-02-05 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0