Ändrat lite på utseendet.

Jag har ändrat lite på utseendet på bloggen. Dels har jag lånat en bakgrund ifrån snyggareblogg.se och dels har jag lånat headern ifrån vintage made for you. Det var gratis så jag har inte stulit något.. ;) Så småningom kanske man klarar av att att skapa egna bakgrunder och headers men i mitt nybörjar stadium får jag nöja mig med att låna. Har flyttat runt lite och provat mig fram i stilmallen och faktiskt fattat lite grand av vad jag pysslat med. Lyckats att lägga en ram runt texten jag skriver och lite andra småjusteringar. Tänkte försöka mig på att ändra storleken och teckensnittet på mina inlägg och även lägga en räknare på sidan. Vi får väl se om det kommer att gå annars får jag väl vara nöjd sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0